Strona 1 z 11


Nie 18 Mar, 2007
agentmb

Bardzo nie podoba mi się pewna rzecz. Dość często zdarza się że czogoś w sklepie nie ma. Na dodatek na stronie nie ma o tym żadnej informacji. Możliwe że pracownicy Mielocha są fachowcami w mechanice, ale takie prowadzenie sklepu jest moim zdaniem nie do przyjęcia. Sama informacja przez e-mail to za mało, ponieważ jest podawana już po złożeniu zamówienia.

Nie podoba mi się również to że Mieloch wysyła przesyłki tylko jedną firmą kurierską. W przypadku tej firmy kilkakrotnie mi się zdarzyło, że nie dostałem nawet zawiadomienia o przesyłce. Poza tym magazyn jest dość daleko, nie mogę wziąć dnia wolnego tylko po to żeby odebrać przesyłkę.

Wpisujcie co Waszym zdaniem warto poprawić. Mam nadzieję że właściciele sklepu przeczytają te informacje i wprowadzą poprawy w obsłudze.



Czw 22 Mar, 2007
Junior

A to dobre:)

Złożył Pan u nas 5 zamówień:
- Pierwsze zamówienie zostało Zrealizowane w ciągu 24 godzin,
- Drugie zamówienie - realizacja w ciągu 24h,
- Trzecie zamówienie na 850,- PLN zrealizowane w ciągu 24h - brak jednej części którą wysłaliśmy następnie na nasz koszt.
- 4 zamówienie - Anulowane - brak cylindra DR (dostawy DR mamy raz na 30-40 dni - jak czegoś zabraknie to logiczne że trzeba czekać)
- 5 zamówienie - ponownie cylinder DR - po oczekiwaniu na całą dostrawę DR Zrealizowane - po 10 dniach.

3 razy czekał Pan 24h a dwa razy na tą samą rzecz dłużej i wymyśla Pan że często zdarza się że czegoś nie ma???? To nas obraża.

Pozatym my wysyłamy Panu skrzynkę narzędziową na nasz koszt, a Pan NIE ODBIERA PACZKI.

90% produktów mamy w magazynach od ręki. Mamy największy magazyn części tuningowych i zamiennych do skuterów w Polsce.
Spróbuj zamówić gdzie indziej.

Firma kurierska GLS mimo swoich paru błędów miesięcznie jest najlepsza.
Z dwoma firmami mamy pracować? Widziałeś gdzieś takie rozwiązanie?

Sob 24 Mar, 2007
agentmb

Nie twierdzę że nie dostałem zamówionych części. Twierdzę że w sklepie obok rzeczy dostępnych od razu są takie których nie macie w magazynie. I o braku jakiegoś przedmiotu dowiaduję się dopiero gdy złożę zamówienie. Proszę nie mówić że to nie utrudnia zakupu, bo utrudnia. A wystarczy napisać "chwilowo brak w magazynie". Bo po co mam czekać, skoro mogę kupić podobny produkt który akurat jest w magazynie?

Co do firm kurierskich, to spotkałem się z taką sytuacją. Pracowałem jako kurier i wiem że duże firmy współpracują z wieloma kurierami. Być może GLS jest firmą dobrą do obsługi firm. Niestety zdarzyło się że kurier nawet nie zostawił zawiadomienia i nie wiedziałem że przysyłka do mnie dotarła.

I wcale nie zamierzam nikogo obrażać. Uważam że napisanie przy produkcie czy jest dostępny byłoby oznaką szacunku dla klienta.

Sob 24 Mar, 2007
agent

po:
1.sklep jest jaki jest, ja raczej nie narzekam, skoro nie jesteś zadowolony to nie zamawiaj tu częsci
2.firma gls jest to najlepszy kurier jakiego znam nawet kiedy mnie nie bylo w domu to zadzowił na komórkę i poczekał 10 min żebym szybko dojechał także nie mów, że nie ma kontaktu itp
3.nie lubie jak ktos ma żywcem prawie taki sam nick...



Wto 29 Maj, 2007
bmwsauberg

A ja mam tez pytanie co do kuriera, ostatnio w paźdierniku zamowilem jakies czesci, wszystko fajnie ale boli mnie to ze nie byl u mnie kurier tylko Poczta Polska!! przeciez GLS mial mi przywiesc paczke a nie poczta!! mysle ze teraz nie bedzie ponownie czegos taiego( zamowienie 11807) Czekam na odp

Wto 29 Maj, 2007
kamil155

może mają więcej czasem zamówień i dłużej idzie ale nie którzy narzekają nie którzy chwalą ja myśle że wszystkie sklepy wysyłkowe są na takim samym poziomie. 24 H to według mnie szybko więc nie ma na co narzekać ale z tym podpisem że nie ma części na magazynie jest dobre.

Wto 29 Maj, 2007
marcel1992

Witam ja własnie zamówiłem paczke na mielochu i zobaczymy kiedy dojdzie Tylko jestem niezadowolony z jednego powodu, ponieważ kupiłem stożek pare jeszcze pierdól i dysze do gaźnika. Po paru godzinach okazało się, że nie ma dyszy... a bardzo mi na niej zależało i na stożku. Teraz będę musiał czekac na dostawe. Tylko, że jak będzie dostawa będę musiał płacic 2 raz za wysyłkę więc to jest troche nie wporządku. Zamawiałem wszystko za jednym razem bo chciałem żeby taniej za wysyłkę zapłacic. Powinni napisac, że jakaś częśc jest chwilowo niedostępna. A tak pozatym to sklep jest ok

Sro 30 Maj, 2007
bmwsauberg

A ja chce zeby GLS przyjechal a nie poczta polska jak ostatnio!! postarajcie se teraz tego nie zawalic MIELOCH SKLEP ONLINE

Czw 31 Maj, 2007
Junior

Oszukał?! Widział ktoś kiedyś tłumik który pękł sam z siebie?

Czw 31 Maj, 2007
yashaprilia

NIe ma co narzekać. SKlep jest jednym z najlepszych a prawdopodobnie najlepszym z tej branży. I jak czegoś nie ma to wystarczy napisać bądź zadzwonić, a sprowadzą, a w innych sklepach dostaniecie tylko odpowiedź "NIE MA" i koniec rozmowy.. Osobiście czekam, aż bedę mógł u Was kupić wydech Metrakit RK Oval do Aprili RS (2000 rok) Podobno za tydzień lub dwa ma już być w Waszym sklepie, bo obecenie jest tylko do GPR.

Sob 02 Cze, 2007
adriansaper

NO nie widział ale po co pisac na piśmie ze nie było podkładek , jezeli sa odciściete w kazdym miejscu . Poprostu śmiech na sali!!!!!1

Pon 04 Cze, 2007
Kopytko

NO nie widział ale po co pisac na piśmie ze nie było podkładek , jezeli sa odciściete w kazdym miejscu . Poprostu śmiech na sali!!!!!1



Odciśnięcia nie muszą byc tylko od podkładek.

Nie 29 Lip, 2007
agentmb

Zapewne staracie się Państwo utrzymać dobry poziom obsługi klientów. Dlatego myślę że dobrze będzie jeśli jeszcze zechcecie zapoznać się z uwagami krytycznymi. Proponuję zajrzeć do tego wątku:
http://www.skutery.net/fo...t&tem=10472&s=1

Ciekawi mnie, jak ustosunkujecie się do wypowiedzi tam zawartych? W końcu chodzi o dobre imię znanej w całym kraju firmy.

Czw 02 Sie, 2007
Junior

Cóż, sądząc z tonu wypowiedzi o coś temu Panu chodzi, ale to sprawa między nim, a serwisem.

Niestety nie potrzebnie mieszał w to zarząd firmy i osobę Pana Mielocha.
Nazywanie kogoś oszustem bez dowodów i pokrycia?

A może to ten sam bezczelny za przeproszeniem typ który przyjechał do nas do serwisu zażyczył sobie X usług a jak przyszło do płacenia powiedział że albo damy mu taki i taki rabat albo tak nas opisze na forum że pożałujemy że żyjemy? Może to ten sam?

Poza tym jak ktoś pisze że ma kolegę super mechanika nad mechaników, który przyjechał do niego ODKRĘCIŁ POKRYWĘ SILNIKA PO CZYM WYJĄŁ IGLICĘ Z GAŹNIKA to bardzo możliwe, że to jedna wielka bajka.

Od kiedy zdejmujemy pokrywe silnika żeby dostać sie do gaźnika?

Przykre tylko że Pan X na forum zamiast załatwić tą sprawę (fikcyjną lub też rzeczywistą), czy też w serwisie dojść do swoich racji czy też w jakikolwiek inny sposób woli pisac sobie na forum.

Cenimy sobie znacznie bardziej autentyczne opinie naszych klientów, a o tym jak działa serwis może świadczyć masa klientów z całej polski którzy potrafią przysłąć skuter/motocykl z całej polski!

Mamy klientów którzy przywożą/przysyłają skutery i motocykle z Krakowa, Wrocławia, Gdańska, Szczecina, Kielc, Warszawy itp itd. I jakoś wszyscy są zadowoleni.

Nawet komentator Eurosport Polska robił u nas swój sprzęt - Peugeot Speedfight II!

Pią 03 Sie, 2007
Panthelion

Witam!
To ja jestem autorem tematu na forum skutery.net.
1.Sprawa jest jak najbardziej autentyczna.
Panie 'Junior' jak Pan wytłumaczy fakt, że serwis założył mi iglicę W3/W6 przeznaczoną do PHBG do PHVA?
2. A co mnie obchodzi jakiś Pan z Eurosport. Powinniście traktować wszystkich klientów równo, z należytym szacunkiem.Niedość, że zapłaciłem 9900zł za skuter, 1200zł za kaski to jeszcze na siłę (jak najbardziej na miejscu jest tu powiedzieć "na chama") chcecie wymusić na mnie odblokowanie skutera za złodziejską stawkę. To w jaki sposób traktujecie klientów serwisu jest naganne.
3.Proszę nie mieszać mnie z nośpłatami którzy biorą a nie mają za co zapłacić
/typ który przyjechał do nas do serwisu zażyczył sobie X usług a jak przyszło do płacenia powiedział że albo damy mu taki i taki rabat albo tak nas opisze na forum że pożałujemy że żyjemy?/
4.Proszę nie czepiać się słówek i nie obracać kota ogonem!!
/Od kiedy zdejmujemy pokrywe silnika żeby dostać sie do gaźnika? /
Tonący brzytwy się chwyta. Skończyły się argumenty?
5./Cenimy sobie znacznie bardziej autentyczne opinie naszych klientów, a o tym jak działa serwis może świadczyć masa klientów z całej polski którzy potrafią przysłąć skuter/motocykl z całej polski!/
Jakie są opinii klientów?
Nie raz słyszałem, że części w skuterach moich kolegów zostały zamienione na wadliwe właśnie podczas wizyty w Państwa serwisie.
6.W jaki sposób załatwiam sprawę? Pisząc prawdę w mediach masowego przekazu!
7.Niech serwis Pana Mielocha bierze przykład z długoletniej tradycji serwisu firmy Karlik, który jest jednym z najlepszych serwisów(ogólnie serwisów i niech PAN JUNIOR nie czepia się że to serwis samochodów).Niedość, że potrafią powiedzieć wszystko o samochodzie podczas sprzedaży to umieją zaopiekować się samochodem po jego zakupie.

Sob 04 Sie, 2007
martinpoz

Witam

Co do kuriera to firma w której pracuje ma 2 kurierów DHL i UPS.
To tylko kwestia chęci i podpisanie umowy. GLS to wedle mnie nie najlepsza firma.
DHL i UPS wiodą prym i docierają wszędzie i nie ma z nimi problemów
Pozdrawiam wszystkich

P.S. Z pewnością skorzystam z usług firmy Mieloch bo słyszałem dużo dobrego nawet z ciekawości aby sprawdzić jak faktycznie podchodzą do obsługi klienta.

Sro 08 Sie, 2007
Junior

Przede wszystkim musisz zrozumieć że serwis to nie Pan Mieloch, firma Mieloch Motocykle to FIRMA - spółka z kilkoma właścicielami, zatrudniająca kilkunastu ludzi.

Dlaczego non stop piszesz Pan Mieloch to i Pan Mieloch tamto?! - on z pewnością Twojego skutera nie robił i nie miał z tą możliwą sytuacją nic wspólnego, ja również nazywam się Mieloch i to co napisałeś mnie obraża!

To jaką w końcu iglice zamontowali? W3 czy W6? Twoje argumenty jak widzisz również są dziurawe i naciągane.

Jeżeli rzeczywiście w serwisie zamontowano Tobie inną iglicę to jest to podstawą reklamacji.

Czy klient zostawia u nas kilka złotych czy też kilkaset czy kilka tysięcy traktujemy go tak samo dobrze. Oskarżanie przy okazji Twojej sprawy osób powiązanych z firmą jest nie na miejscu, nazwywanie kogoś oszustem czy też naciągaczem jest zwykłym oczernianiem.

Części wymienione na wadliwe w firmie Mieloch Motocykle?! Żartujesz sobie? Takich obelg proszę sobie używać na podwórku! Nigdy w historii firmy nie montowano i tym bardziej nie sprzedawano wadliwych czy uszkodzonych części! Kombinujesz jak możesz.

Argument: "Nie raz słyszałem, że montują wadliwe części..." sprawia, że większość ludzi czytających Twojego posta pomyśli, że coś nie tak u Ciebie z myśleniem...
Koledzy Tobie mówią, że w serwisie Mieloch Motocykle montują wadliwe części, a Ty jedziesz tam do serwisu? Brawo... Widać, że nie masz się czego złapać...
Co zaraz napiszesz? Że wsadzają używane części i podmieniają skutery na inne?

Niech - to możesz sobie pisać do kolegi, jeżeli masz sprawę w serwisie załatw ją tam, jeżeli masz uwagi to na gorąco porozmawiaj z kierownikiem, a nie pisz później bajek na forum... Serwis Mieloch Motocykle ma kilka wzorów z których od lat korzysta - między innymi współpracujące serwisy zagraniczne - Kiesler Racing.

Pisz proszę dalej swoje opowieści, uważnie tylko dobieraj słowa - na forach można pisać dużo, ale nie wszystko. Bez podstawne obrażanie, oczernianie instytucji lub osób jest karalne, a osobę Pana Mielocha oraz moją przedstawiłeś w nie ciekawych słowach.

Sro 08 Sie, 2007
Panthelion

To nie jest bajka! Jakość serwisu jest denna i tyle. Serwis jest prowadzony na doczepkę. Sprawa zostanie załatwiona z importerem.

Sro 15 Sie, 2007
Sykes

Jezeli chodzi o sklep on-line to poprostu bajka. Skladalem juz 3 zamowienia i za kazdym razem byly zalatwiane w 24h. Do tej pory nie bylo tylko breloka Hebo. Paczki sa starannie zapakowane, szkoda tylko ze naklejek gratis nie dostalem nigdy Jesli chodzi o kuriera to ostatnio mnie zadziwil, zadzwonil jak byl u mnie pod domem do mnie i powiedzial ze jest paczka do odebrania i ze jak jestem gdzies blisko to zaczeka na mnie. Podsumowujac sklep.mieloch.pl jest najlepszym sklepem on-line w polsce z czesciami do tuningu skuterow(cena i obsluga).

P.S. Przydala by sie informacja na stronie o braku towaru na skladzie.

Pią 17 Sie, 2007
Doctor

no wlasnie ten temat byl juz poruszany informacja o brakujacych towarach i mialy byc zmiany i jakos tego nie wiadac?????

Pią 17 Sie, 2007
Panthelion

Sklep sam w sobie nie jest zły. Jedyną rzeczą jaka mi się nie podoba jest coś takiego:
Sprawdzam w internecie cenę rolek Stage6=50zł, jade do sklepu Pan w sklepie mówi 70zł;/ i poza tym brakuje informacji o dostępności produktów.Jedyną rzeczą do której można się przyczepić to tak jak mówiłem wcześniej jest serwis.

Nie 19 Sie, 2007
Kopytko

no wlasnie ten temat byl juz poruszany informacja o brakujacych towarach i mialy byc zmiany i jakos tego nie wiadac?????



Może cały czas trwa budowa? Nie wiem czy wiesz ale budowa ogromnego portalu nie tylko ze sklepem, ale z pełną gamą artykułów na temat tuningu, serwisowania i wyścigów skuterów trochę trwa.

Czw 23 Sie, 2007
Junior

Pisaliśmy n razy kiedy będą zmiany Dovtor więc poczytaj.

Panthelion? Ale o co chodzi Tobie z rolkami? W jakim sklepie? Przecież sklep online to nie salon MIELOCH MOTOCYKLE...

Budowa trwa - nie będzie to już sklep a'la osCommerce bo jest nie plastyczny - danych nie podajemy - poprostu jak będzie to będzie. Planowane wdrożenie przełom 2007/2008

Czw 23 Sie, 2007
Doctor

Junior Mamy CIE nie DOVTOR TYLKO DOCTOR hehe chyba pierwszy blad na forum przynajmneij odkad ja jestem hehe;]


Strona 1 z 11


Powiązane tematy

Problem... Raz 85, a raz 70lm/h :(
pomocy! linki i wogole problem z moca Piaggio NRG LC 95"
Wymiana wału-problem z wyjęciem Koło napędu pompy oleju :(
  • dzwonki mp3 cherr
  • boulder city
  • wku warszawa mokotow godziny
  • siemens cl75
  • sprzedam pustaki u 220 ok 1400szt okolice
  • internet dla niepełnosprawnych
  • Melchizedek Kwiat Życia
  • rafał skąpski
  • strzałki gif
  • Archiwum wątków z grup dyskusyjnych ## Start